\
  The most prestigious law school admissions discussion board in the world.
BackRefresh Options Favorite

What do Non-Joo BIRDSHITS in AMERIKKKA even contribute anymore?

Honestly, other than having too much political power wtf do ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
youre pro jew now?
t bone
  06/21/18
I stand with Rat Faced Men
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
this is part of the issue with minority groups in general. ...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
...
OMAR
  06/21/18
LOL that is a lame way at looking at it. You could just as e...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
new immigrants to any country work harder for a generation o...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
oh so ur saying whites are shit, thanks i agree
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
You would expect some dirt poor turd who is used to shitting...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
nah most of the indians coming to US wld be middle class or ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
middle class turds are still dirt poor in India compared to ...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
nah, midclass in india u never left a finger, have semi slav...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
if you notice, i'm not making a judgment about any other gro...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
in the case of the Jews they really just support minority ca...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
nah cause they have been oppressed of course they defend oth...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
They've faced very little oppression in the US man come on y...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
lollll ivies literally restrict joo admissions, even until t...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Yeah a few country clubs wouldn't let them in and Princeton ...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
lol ur insane if u dont realize all the anti semitism in the...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Dude this isn't the case at all. See, you're brainwashed by ...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
lol yes loook at XO so many cumskins just love joos
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Lol is that really going to be your argument now? Xo isn't r...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
yea im sure avg white supremast trumpmo in general just love...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
they do I showed you the numbers
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
Opiate abuse, alcoholism and sales!
Esoteric Transmissions
  06/21/18
Also fat chicks on instagram
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
The entire country. The entire culture. Everything. HTMFH.
''"'"''"
  06/21/18
"culture" lol like NASCAR and fat STD infected chi...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Literally the entirety of modernity. The entire system of go...
''"'"''"
  06/21/18
cr
...,.;.,;;..,.,;;,,.,;.,.,,.,;,,;.,.,,
  06/21/18
lol, seriously how dumb are you? US legal system was stolen ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Your whole life is based on free riding off the genius of wh...
''"'"''"
  06/21/18
nah, amerikka was built by african slaves and joos, FRIEND ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
No it wasn’t. Everything you have, you have because of the w...
''"'"''"
  06/21/18
lol nopeeeee... ironically if i had grown up around birdshit...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
You grew up in a country created by white men, designed by w...
''"'"''"
  06/21/18
theory doesnt work cause US was built on slavery and oppress...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
...
...,.;.,;;..,.,;;,,.,;.,.,,.,;,,;.,.,,
  06/21/18
How can anyone work in biglaw and not be antisemitic?
....::::..::..,,....,........,..,,,,,.
  06/21/18
Tommy T hates whites bro Jews are the greatest allies he cou...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
tbf, without JOOS the US probably wld still have legal segre...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
"joos are good ppl" TT moaned as PDDJ swallowed hi...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
is this a joke? jews are INCREDIBLY insular. to the exten...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
nah, in the sense they know abt other cultures, the outside ...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
No one here’s accusing Jews of acting too patriotic
""'"'''"
  06/21/18
Lol Cr, they hate amerikkka more than TT and want to destroy...
....::::..::..,,....,........,..,,,,,.
  06/21/18
...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
That's true man but they haven't had a country until recentl...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
liberal jews are pretty much carbon copies of any other libe...
.,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,
  06/21/18
disagree. a jew as an outsider is more likely to have actual...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
>> disagree. a jew as an outsider is more likely to ha...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
no dude. most US jews grew up in comfortable coastal suburbs...
.,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,
  06/21/18
im sure even a richer joo in NYC fucking realizes there is a...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
i'm jewish dude i know. people "realize" there ...
.,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,
  06/21/18
all the synagagues ive seen have lots of cameras and even se...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
ya and white racists are always calling in bomb threats oh ...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
reread my post US jews will be proactively protective as ...
.,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,
  06/21/18
This is where my Jewish fiancee is. She loves this country a...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
same. but the answer is that they're coastal elite libs. boo...
.,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,
  06/21/18
They haven't been outsiders in decades brother they run lite...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
sure but ppl still hate them, hence trump
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Trump? The most pro Jewish president in history? Whose numbe...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
lol he's also an anti semite
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
I've lost count of how many kikes are in his family now but ...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
im not racist cause i have a black friend!! he lisped
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Look at who he appointed to his cabinet look at his advisors...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
http://time.com/5225360/jonathan-weisman-anti-semitism-twitt...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
leaving XO clearly was great for your mental health
.,.,,.,,..,.,.,:,:,,...,::,...,:,.,..:..,:.::,.
  06/21/18
the thing is, TT seems to have done the right thing for hims...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
cr. he seems very happy and content with life.
.,.,,.,,..,.,.,:,:,,...,::,...,:,.,..:..,:.::,.
  06/21/18
at the very least he seems to enjoy where he is and the peop...
Tits on Sticks LLC
  06/21/18
yep, ppls descriptions of their lives on here definitely isn...
.,.,,.,,..,.,.,:,:,,...,::,...,:,.,..:..,:.::,.
  06/22/18
lol i was quite happy in the plcae i was at, like i didnt ha...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
Being a sexpat in Southeast Asia while ranting about US poli...
blasted heath
  06/21/18
i cant be a sexpat cause im not birdshit
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
hes happy whwre he is because he is in a third world country...
boner police?
  06/21/18
nah the US is more third world than where i was living, ther...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
People actually missed this clown? Ljl
blasted heath
  06/21/18
...
Maori woman performing defiant haka
  06/21/18
We keep shitheads like you from destroying the greatest coun...
Insane right-wing gun nut
  06/21/18
im sure if the US just had non joo cumskins it wld be a STEM...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
whites founded the greatest universities on earth and have b...
.,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,
  06/21/18
nah they stole most shit and invaded and stole shit from oth...
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
"HP was originally founded in Palo Alto, California, by...
A Jurisprudence is Performed
  06/21/18
see
,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.
  06/21/18
really excited to see TT back, hope u move on from the const...
A Jurisprudence is Performed
  06/21/18


Poast new message in this thread



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:50 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


Honestly, other than having too much political power wtf do you actually do? Pick strawberries? Nope. Go to Ivies in proportion to your pop? Nope. STEM? Hell no. Law? Not even that. Wall Street? LOL, the Joos.

JFC, all you do is get overly elected to Congress and state legislatures and getting promoted in business cause of the old white boys club. And you become cops and firefighters cause cops and firefighters love other white supremacists.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284275)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:50 AM
Author: t bone (ggtp)

youre pro jew now?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284280)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:52 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


I stand with Rat Faced Men

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284299)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:00 PM
Author: Tits on Sticks LLC

this is part of the issue with minority groups in general.

many of them tend not to fit in with the dominant culture -- which is fine, hell I wouldn't fit in somewhere like China even if I wanted to -- but anyone who doesn't fit in first wants to find their own, but failing that they want to find anyone else who doesn't fit in. it's kinda like being an expat and living in a community with other expats from all over. nothing binds you except the fact that you're there and different.

so of course then the only ties that bind those people together is that the are different from the majority, and they eventually become toxic to the dominant group because they aren't pushing any agenda other than simply changing what the dominant group is doing.

everyone sorta ends up worse off imo.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284360)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:01 PM
Author: OMAR (Moscow's #1 Bad Boy)



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284367)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:02 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


LOL that is a lame way at looking at it. You could just as easily say that Asians, Indians, Joos in the US still have values: education, hard work, entrepreneurship, family. So wtf would they have anything to do with non Joo cumskins who are total SHITZ

and why do cumskins get offended or think its a threat if fucking minorities say anything, u fucking snowflakes need to learn to STFU, ur life is shit cause u guys dont fucking study, u dont work hard unless ur overpaid, u dont fucking start businesses, almost 40% of ur loser kids are born out of wedlock, u have a 50% divorce rate, ur women are feminazis with penises growing out of their forehead

JFC STFU ASSHOLE

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284375)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:04 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


new immigrants to any country work harder for a generation or two max and after that they're no better than the general population relative to their social economic status

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284389)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:07 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


oh so ur saying whites are shit, thanks i agree

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284403)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:19 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


You would expect some dirt poor turd who is used to shitting on the street and working for $2 a month to work harder in the US but give the new immigrants time and they'll all be just as bad as the worst Americans.

Whites are still the only people in the country who are creating anything worth value. Look at the current US culture you're always bitching about. Hollywood, reality TV, shitty pop music and hip hop, all of this shit comes from Jews. Finance and business is more cutthroat and exploitive than ever now that it's almost totally Jewish.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284503)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:22 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah most of the indians coming to US wld be middle class or above in turdistan too

lol at whites creating value unless by white u mean "joo"



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284518)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:38 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


middle class turds are still dirt poor in India compared to what they can become in the US and that provides a lot of motivation that's gone once they have kids and they get used to an American lifestyle

What value have Jews created, friend?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284647)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:43 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah, midclass in india u never left a finger, have semi slaves to do everything

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284691)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:07 PM
Author: Tits on Sticks LLC

if you notice, i'm not making a judgment about any other group of people. each group has its own problems.

if i found myself in China, i'd do the same thing that a lot of minorities do here.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284402)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:02 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


in the case of the Jews they really just support minority causes because they can lump themselves in with them and whatever they're supporting doesn't look like pure self interest. They're on record saying as much countless times

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284377)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:03 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah cause they have been oppressed of course they defend others being oppressed

its not that complex

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284381)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:05 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


They've faced very little oppression in the US man come on you're smarter than this. They only care about minority causes because it benefits them. I can show you quotes all day of them admitting as much. They're the most selfish and greedy people on earth and it's 100% self interest.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284396)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:07 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lollll ivies literally restrict joo admissions, even until the 70's lots of christian law firms didnt hire jews, even today look at all the anti semitism, since trump got elected its risen, there have been TONS of hate crimes against joos.... its laughable u wld even say they've face "little oppression" when trumpmos biggest enemy is the JOO ie globalist, deep state blahblah

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284401)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:09 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


Yeah a few country clubs wouldn't let them in and Princeton restricted them to a % equal to 7 times their amount of the general population. Horible oppression worse than any other group

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284417)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:15 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lol ur insane if u dont realize all the anti semitism in the US, in some ways white racists hate them more than nigs

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284464)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:24 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


Dude this isn't the case at all. See, you're brainwashed by the media. The KKK may have been anti-Jewish back in the 1800s but it doesn't exist anymore. Prole whites love Jews:

https://www.boston.com/news/national-news/2014/07/16/evangelical-christians-love-jews-but-the-feeling-is-not-mutual/amp

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284542)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:26 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lol yes loook at XO so many cumskins just love joos

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284561)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:28 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


Lol is that really going to be your argument now? Xo isn't really representative of the US but ya I hope that changes

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284574)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:36 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


yea im sure avg white supremast trumpmo in general just loves joos

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284625)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:39 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


they do I showed you the numbers

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284654)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:52 AM
Author: Esoteric Transmissions

Opiate abuse, alcoholism and sales!

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284297)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:52 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


Also fat chicks on instagram

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284301)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:52 AM
Author: ''"'"''"

The entire country. The entire culture. Everything. HTMFH.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284300)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:52 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


"culture" lol like NASCAR and fat STD infected chicks?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284307)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:55 AM
Author: ''"'"''"

Literally the entirety of modernity. The entire system of government. The entire legal system. Modern architecture. Everything. (except chapatis and pipe rape, you can have those)

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284329)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:56 AM
Author: ...,.;.,;;..,.,;;,,.,;.,.,,.,;,,;.,.,,


cr

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284334)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:57 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lol, seriously how dumb are you? US legal system was stolen from the english, its govt was heavily influenced by england and some greek or roman homos who raped lil boys

ljl MODERN ARCHITECTURE? OMG OMG OMG !!! THE ARCHITECTURE HE LISPED AS HIS GAY BOYFRIEND CHADRICK FONDLED HIS COCK IN A POST NEO MODERN COLONIAL BUILDING



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284341)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:02 PM
Author: ''"'"''"

Your whole life is based on free riding off the genius of what white men created. Everything you have was built by white men (except for pipe rape). Your whole life now is fruit of white mens genius and and labors. You should be grateful.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284376)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:03 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah, amerikka was built by african slaves and joos, FRIEND



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284383)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:05 PM
Author: ''"'"''"

No it wasn’t. Everything you have, you have because of the white man. Everything.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284394)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:08 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lol nopeeeee... ironically if i had grown up around birdshits id never have become so successful

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284407)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:11 PM
Author: ''"'"''"

You grew up in a country created by white men, designed by white men, made to work by white men. The entire infrastructure of your entire life was created by white men. Your success is owed to white men.

You are welcome.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284424)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:15 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


theory doesnt work cause US was built on slavery and oppression

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284470)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:52 AM
Author: ...,.;.,;;..,.,;;,,.,;.,.,,.,;,,;.,.,,


Post removed by moderator for violating The Law of The Land.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284308)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:53 AM
Author: ....::::..::..,,....,........,..,,,,,.


How can anyone work in biglaw and not be antisemitic?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284309)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:57 AM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


Tommy T hates whites bro Jews are the greatest allies he could ask for

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284339)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 11:58 AM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


tbf, without JOOS the US probably wld still have legal segregation

they are good ppl, i wish non joo whites had some culture and perspective and weren't so insular...

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284343)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:00 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


"joos are good ppl" TT moaned as PDDJ swallowed his third load in as many hours

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284363)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:02 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.




(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284379)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:01 PM
Author: Tits on Sticks LLC

is this a joke? jews are INCREDIBLY insular.

to the extent they promote other cultures it's precisely because they are insular and don't fit in with the majority culture.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284370)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:04 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah, in the sense they know abt other cultures, the outside world, they arent these USAUSAUSUAS stupid fucks with fake patriotism

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284387)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:05 PM
Author: ""'"'''"


No one here’s accusing Jews of acting too patriotic

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284395)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:06 PM
Author: ....::::..::..,,....,........,..,,,,,.


Lol Cr, they hate amerikkka more than TT and want to destroy it

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284398)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:11 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,




(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284425)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:06 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


That's true man but they haven't had a country until recently. The International Jew, etc. It's not because they've sought out other cultures and countries out like you do

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284399)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:07 PM
Author: .,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,


liberal jews are pretty much carbon copies of any other liberal coastal elites in terms of their political orientation. outside of borough park they're not socially "insular." ironically it's the insular borough park types who are generally most in favor of trump-style policies (even outside of israel-related stuff).

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284404)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:09 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


disagree. a jew as an outsider is more likely to have actually though about social justice issues from the perspective of the oppressed

lots of non joo cumskin libs are just full of shit and may say they oppose police brutality or racism or whatever but they arent capable of actually thinking abt it cause most birdshit amerikkkans are fucking insular morons with no analytical ability

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284416)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:11 PM
Author: Tits on Sticks LLC

>> disagree. a jew as an outsider is more likely to have actually though about social justice issues from the perspective of the oppressed <<

that's right, and they do that because of my point above. they are outsiders who naturally align with other outsiders for no other reason than they are all outsiders.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284427)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:12 PM
Author: .,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,


no dude. most US jews grew up in comfortable coastal suburbs (or nyc) and have never personally faced truly threatening racism at a meaningful level (also part of why they've had no trouble fitting in socially). the uber-liberal ones will use their "minority" status as a poker chip in political debates but it's not meaningful. politically active ones will yell and scream about oppression but the ones who are honest with themselves know that they don't feel oppressed or an outsider.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284434)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:17 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


im sure even a richer joo in NYC fucking realizes there is anti semitism... go to 92nd Y and they literally have bullet proof glass doors, armed guards, metal detectors, blast resistant desk

u dont have to face actual "threatening" racism to feel oppressed

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284486)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:25 PM
Author: .,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,


i'm jewish dude i know.

people "realize" there is anti-semitism but that's different from experiencing it in any meaningfully consistent way. they'll be protective about stuff in some cases (like the 92nd st Y which could be a prime national target) but that doesn't reflect a feeling of oppression or feeling an outsider. check out any JCC or synagogue outside of mfh and you won't find any of that shit. at most just a cop or two to help direct heavy traffic and to provide some basic security on the high holidays. they'll be protective as necessary but they don't feel hated or unwelcome in their communities.

institutions might take measures but individuals don't feel oppressed or that they have a hard time fitting into the rest of society. their liberal disposition just comes from being coastal elites.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284548)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:27 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


all the synagagues ive seen have lots of cameras and even security



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284567)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:33 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


ya and white racists are always calling in bomb threats

oh wait

https://www.jta.org/2018/03/01/news-opinion/american-israel-alleged-hacker-indicted-us-bomb-threats-wave/amp

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284599)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:33 PM
Author: .,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,


reread my post

US jews will be proactively protective as necessary to guard against individual crazies but they don't *feel* oppressed in their societies for the most part. and why the fuck would they, in a country in which they've been extremely successful and which has been more welcoming towards them than has maybe any society in history, particularly since 1945?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284606)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:45 PM
Author: Tits on Sticks LLC

This is where my Jewish fiancee is. She loves this country and can't understand why her fellow Jews are so interested in upending a society where they've been welcome and successful.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284703)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:55 PM
Author: .,.,.;;,;.,..,:,,:,;.,:::,..;.,:,.,..:.,,.:.,:.::,


same. but the answer is that they're coastal elite libs. boomer libs in particular. when i talk to older jews about these things, and when i push them on these issues, i almost always get them to agree with me (with almost zero effort) that dems have gone off the deep end. but they just can't pry themselves away from the anti-authority and socially-liberal orientation that was ingrained in them through the 60s and 70s. and today's young libs (both jews and non-jews) are basically LARPing as young antiestablishment boomers, so the same goes for many of them (with the exception of the truly brainwashed ones who support anything and everything lib). you can get reasonable ones to admit that dems have gone off the rails but they won't open themselves up to the thought that they might be better suited supporting repubs, or are turned off by shit like the perceived "anti-science" baggage of the gop.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284768)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:12 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


They haven't been outsiders in decades brother they run literally every influential institution and the country

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284436)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:17 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


sure but ppl still hate them, hence trump

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284490)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:20 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


Trump? The most pro Jewish president in history? Whose number 1 donor is Israel first megakike Sheldon Adelson?

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284510)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:22 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lol he's also an anti semite

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284523)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:27 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


I've lost count of how many kikes are in his family now but his daughter and grand kids are jewish.

Lol dude you should definitely support kikes You're both united in your desire to see America destroyed but you're coming across naive and dumb as shit ITT

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284564)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:27 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


im not racist cause i have a black friend!! he lisped

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284570)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:30 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


Look at who he appointed to his cabinet look at his advisors and get back to me breh

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284588)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:37 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


http://time.com/5225360/jonathan-weisman-anti-semitism-twitter-harassment/

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284633)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:11 PM
Author: .,.,,.,,..,.,.,:,:,,...,::,...,:,.,..:..,:.::,.


leaving XO clearly was great for your mental health

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284428)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:14 PM
Author: Tits on Sticks LLC

the thing is, TT seems to have done the right thing for himself buy finding a place and people who fit him and he says he's really happy where he is.

Idk why that isn't his takeaway -- to find the culture that fits you personally and to live happily. We should all do like TT.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284453)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:15 PM
Author: .,.,,.,,..,.,.,:,:,,...,::,...,:,.,..:..,:.::,.


cr. he seems very happy and content with life.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284471)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:16 PM
Author: Tits on Sticks LLC

at the very least he seems to enjoy where he is and the people he lives with.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284483)



Reply Favorite

Date: June 22nd, 2018 8:23 AM
Author: .,.,,.,,..,.,.,:,:,,...,::,...,:,.,..:..,:.::,.


yep, ppls descriptions of their lives on here definitely isn't a highlight reel similar to what you see on social media and really represents their day to day lives and how much they are enjoying themselves. also everyone here is super honest about how much money they make and what their net worth is. no one would have any reason to lie about or exaggerate any of these things.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36289319)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:18 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


lol i was quite happy in the plcae i was at, like i didnt have many down days, and didnt get that bored and never felt that isolated



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284492)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:16 PM
Author: blasted heath

Being a sexpat in Southeast Asia while ranting about US politics sounds very healthy

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284479)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:18 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


i cant be a sexpat cause im not birdshit

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284494)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:33 PM
Author: boner police?

hes happy whwre he is because he is in a third world country that matches his third world genetics, psychology, etc.

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284602)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:37 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah the US is more third world than where i was living, there was less homeless, less dumb ppl, less crime and guns, less fat ppl, better juice

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284639)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:12 PM
Author: blasted heath

People actually missed this clown? Ljl

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284440)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:25 PM
Author: Maori woman performing defiant haka



(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284547)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:37 PM
Author: Insane right-wing gun nut

We keep shitheads like you from destroying the greatest country in the history of time

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284640)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:38 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


im sure if the US just had non joo cumskins it wld be a STEM incubator to the world, an education powerhouse, lolll

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284651)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:47 PM
Author: .,.,.:..,:,..:.,.,:,,.:.,:,.:.,.,:.,,..:,


whites founded the greatest universities on earth and have been behind nearly every invention that has ever benefited society

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284720)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:50 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


nah they stole most shit and invaded and stole shit from others, and before 1500 the ywere SHITZ dude

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284733)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 1:00 PM
Author: A Jurisprudence is Performed

"HP was originally founded in Palo Alto, California, by Bill Hewlett (born Krish Mahabharata) and Dave Packard (born Ming Choo)"

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284809)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 1:05 PM
Author: ,.,,..,.,,.,.,:,,:,...,:::,..,.,.:...:.,:.::,.


see

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284845)



Reply Favorite

Date: June 21st, 2018 12:49 PM
Author: A Jurisprudence is Performed

really excited to see TT back, hope u move on from the constant low level race/political trolling tho

(http://www.autoadmit.com/thread.php?thread_id=4007194&forum_id=2#36284730)